2015-11-23 Posiadamy wyposażenie biurowe, które możemy nieodpłatnie przekazać w formie darowizny

Szanowni Państwo,

Posiadamy  wyposażenie biurowe, które możemy nieodpłatnie przekazać w formie darowizny. 
W tym celu zachęcamy do odwiedzenia zakładki darowizny  i otworzenia pliku Wyposażenie biurowe (PDF 187kb) W przypadku zainteresowania – wystąpienie do nas zgodnie z obowiązującą procedurą. Bardzo prosimy, by wniosek zawierał informację o asortymencie - nr z liczby porządkowej oraz liczbę oczekiwanych rzeczy.

Termin składania wniosków mija 2 grudnia br, do godziny 12.00, natomiast ich rozpatrzenie przez Komitet Akceptacyjny ds. Wsparcia odbędzie się w dniu 7 grudnia i tego dnia zainteresowani zostaną zwrotnie powiadomieni o decyzji.
W przypadku decyzji pozytywnej, podpisanie umowy nastąpi do 14 grudnia, natomiast odbiór rzeczy będzie możliwy najwcześniej od 17 grudnia (czwartek) w dni powszednie po godzinie 17.00 a w dni wolne w godzinach 10.00-14.00.
Odbiór, w tym wyniesienie rzeczy, nastąpi na własny koszt w uzgodniony dzień i godzinę.

Jest możliwość obejrzenia rzeczy przed podjęciem przez Państwo decyzji. W tym celu należy się skontaktować z Panem Rafałem Krukiem, nr telefonu +48 660 681385.

 

Jacek Graliński
Dyrektor ds. Korporacyjnych
Przewodniczący Komitetu Akceptacyjnego ds. Wsparcia